Foto van een technieker die zal werken aan het bellenbord

De RVME van De Orangerie werd pas in oktober op de hoogte gesteld van het probleem met het bellenpaneel, kant Reibroekstraat.

Er is op dat moment onmiddellijk aan de syndicus gevraagd onze brandverzekering aan te spreken, aangezien het blijkbaar ging over waterinsijpeling.

Onze brandverzekering stuurde vrij vlug een expert ter plaatse, maar helaas bleven zowel de installateur als de bouwfirma afwezig, waardoor weer kostbare tijd verloren gaat. Wel werden door de expert van de brandverzekeringen twee mogelijke oorzaken vastgelegd. Aangezien dit twee externe partijen zijn heeft de RVME hen gevraagd dit dringend af te handelen met hun respectievelijke BA verzekering.

Zij moeten wel eerst de gelegenheid krijgen een tegen-expertise te doen.

Op dit moment (vlak na het bouwverlof van eindejaar) hebben wij van deze twee partijen nog geen nuttige informatie gekregen en wordt er gekeken hoe we dit dossier alsnog kunnen bespoedigen.

Onze vraag is klaar en duidelijk dat wij wensen dat het paneel zo snel mogelijk hersteld wordt en dat desnoods de twee partijen achteraf overeen komen wie de verantwoordelijkheid draagt.

Wij vinden dat onze bewoners niet de dupe mogen zijn van de onderlinge discussies en paraplugebruik

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *